Θελήσαμε να μάθουμε ποιές είναι οι πιο ακριβές λέξεις-κλειδιά - ποιές λέξεις-κλειδιά απαιτούν το υψηλότερο κόστος ανά κλικ και είναι πιο ανταγωνιστικές από πλευράς όγκου αναζήτησης. Δεδομένου ότι η συντριπτική πλειοψηφία των κερδών της Google προέρχεται από τις διαφημίσεις του AdWords, αυτές οι κατηγορίες λέξεων-κλειδί με υψηλό κόστος ανά κλικ (CPC) είναι υπεύθυνες για ένα μεγάλο μέρος των κερδών της Google. Τα αποτελέσματα της έρευνας απεικονίζεται σε ένα γράφημα με τις πιο ακριβές λέξεις-κλειδιά.
Οι 20 πιο ακριβές κατηγορίες λέξεων-κλειδιών με τον υψηλότερο όγκο αναζήτησης (δηλαδή οι πιο πολυχρησιμοποιημένες λέξεις-κλειδιά) και με το υψηλότερο κόστος ανά κλικ (CPC) και επομένως εκείνες που αποφέρουν στη Google τα περισσότερα χρήματα, είναι οι εξής:
(Τις παραθέτουμε στα αγγλικά για να μην χαλάσουμε τα ακριβή αποτελέσματα της έρευνας)
- Insurance (example keywords in this category include "buy car insurance online" and "auto insurance price quotes")
- Loans (example keywords include "consolidate graduate student loans" and "cheapest homeowner loans")
- Mortgage (example keywords include “refinanced second mortgages” and “remortgage with bad credit”)
- Attorney (example keywords include “personal injury attorney” and “dui defense attorney”)
- Credit (example keywords include “home equity line of credit” and “bad credit home buyer”)
- Lawyer ("personal injury lawyer," "criminal defense lawyer)
- Donate ("car donation centers," "donating a used car")
- Degree ("criminal justice degrees online," "psychology bachelors degree online")
- Hosting ("hosting ms exchange," "managed web hosting solution")
- Claim ("personal injury claim," "accident claims no win no fee")
- Conference Call ("best conference call service," "conference calls toll free")
- Trading ("cheap online trading," "stock trades online")
- Software ("crm software programs," "help desk software cheap")
- Recovery ("raid server data recovery," "hard drive recovery laptop")
- Transfer ("zero apr balance transfer," "credit card balance transfer zero interest")
- Gas/Electricity ("business electricity price comparison," "switch gas and electricity suppliers")
- Classes ("criminal justice online classes," "online classes business administration")
- Rehab ("alcohol rehab centers," "crack rehab centers")
- Treatment ("mesothelioma treatment options," "drug treatment centers")
- Cord Blood ("cordblood bank," "store umbilical cord blood")
Google CPC: Λέξεις-κλειδιά με το υψηλότερο κόστος ανά κλικ (CPC)
Το Google AdWords είναι μια δυναμική αγορά, με βάση τη δημοπρασία, όπου οι διαφημιστές υποβάλουν πλειοψηφική προσφορά για λέξεις-κλειδιά για να ανταγωνιστούν για την πρώτη θέση στη λίστα των διαφημίσεων. Η ελάχιστη προσφορά ανά λέξη-κλειδί είναι 5 σεντς, αλλά η έρευνα αυτή δείχνει ότι σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές κατηγορίες, η Google μπορεί να λάβει μέχρι και $50 ανά κλικ. Παρά το πολυποίκιλο χαρτοφυλάκιο διαφημιζόμενων, η διαφήμιση στο Google AdWords αντιπροσωπεύει το συντριπτικό ποσοστό των πηγών των ετήσιων εδόδων.
Οι κατηγορίες των Adword λέξεων-κλειδιών με τον υψηλότερο όγκο και κόστος αποτελούνται από επιχειρήσεις με πολύ υψηλή υπεραξία για τον πελάτη - με άλλα λόγια, οι βιομηχανίες αυτές μπορούν να αντέξουν οικονομικά να πληρώσουν πολλά για να αποκτήσουν ένα νέο πελάτη. Οι πιο ακριβές λέξεις-κλειδιά περιλαμβάνουν επιχειρήσεις όπως αγωγές, αιτήσεις ενυπόθηκων δανείων, και server φιλοξενίας. Μερικές μεγάλου όγκου κατηγορίες λέξεων-κλειδιών έχουν χαμηλότερο κόστος ανά κλικ, επειδή οι διαφημιστές έχουν πιο χαμηλά περιθώρια να δαπανήσουν για διαφήμιση ανά κλικ.
Πηγή:www.wordstream.com