Οι πιο ακριβές λέξεις κλειδιά στο Google Adwords παγκοσμίως


Θελήσαμε να μάθουμε ποιές είναι οι πιο ακριβές λέξεις-κλειδιά - ποιές λέξεις-κλειδιά απαιτούν το υψηλότερο κόστος ανά κλικ και είναι πιο ανταγωνιστικές από πλευράς όγκου αναζήτησης. Δεδομένου ότι η συντριπτική πλειοψηφία των κερδών της Google προέρχεται από τις διαφημίσεις του AdWords, αυτές οι κατηγορίες λέξεων-κλειδί με υψηλό κόστος ανά κλικ (CPC) είναι υπεύθυνες για ένα μεγάλο μέρος των κερδών της Google. Τα αποτελέσματα της έρευνας απεικονίζεται σε ένα γράφημα με τις πιο ακριβές λέξεις-κλειδιά.


Οι 20 πιο ακριβές κατηγορίες λέξεων-κλειδιών με τον υψηλότερο όγκο αναζήτησης (δηλαδή οι πιο πολυχρησιμοποιημένες λέξεις-κλειδιά) και με το υψηλότερο κόστος ανά κλικ (CPC) και επομένως εκείνες που αποφέρουν στη Google τα περισσότερα χρήματα, είναι οι εξής:

(Τις παραθέτουμε στα αγγλικά για να μην χαλάσουμε τα ακριβή αποτελέσματα της έρευνας)

  1. Insurance (example keywords in this category include "buy car insurance online" and "auto insurance price quotes")
  2. Loans (example keywords include "consolidate graduate student loans" and "cheapest homeowner loans")
  3. Mortgage (example keywords include “refinanced second mortgages” and “remortgage with bad credit”)
  4. Attorney (example keywords include “personal injury attorney” and “dui defense attorney”)
  5. Credit (example keywords include “home equity line of credit” and “bad credit home buyer”)
  6. Lawyer ("personal  injury lawyer," "criminal defense lawyer)
  7. Donate ("car donation centers," "donating a used car")
  8. Degree ("criminal justice degrees online," "psychology bachelors degree online")
  9. Hosting ("hosting ms exchange," "managed web hosting solution")
  10. Claim ("personal injury claim," "accident claims no win no fee")
  11. Conference Call ("best conference call service," "conference calls toll free")
  12. Trading ("cheap online trading," "stock trades online")
  13. Software ("crm software programs," "help desk software cheap")
  14. Recovery ("raid server data recovery," "hard drive recovery laptop")
  15. Transfer ("zero apr balance transfer," "credit card balance transfer zero interest")
  16. Gas/Electricity ("business electricity price comparison," "switch gas and electricity suppliers")
  17. Classes ("criminal justice online classes," "online classes business administration")
  18. Rehab ("alcohol rehab centers," "crack rehab centers")
  19. Treatment ("mesothelioma treatment options," "drug treatment centers")
  20. Cord Blood ("cordblood bank," "store umbilical cord blood")


Google CPC: Λέξεις-κλειδιά με το υψηλότερο κόστος ανά κλικ (CPC)



Το Google AdWords είναι μια δυναμική αγορά, με βάση τη δημοπρασία, όπου οι διαφημιστές υποβάλουν πλειοψηφική προσφορά για λέξεις-κλειδιά για να ανταγωνιστούν για την πρώτη θέση στη λίστα των διαφημίσεων. Η ελάχιστη προσφορά ανά λέξη-κλειδί είναι 5 σεντς, αλλά η έρευνα αυτή δείχνει ότι σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές κατηγορίες, η Google μπορεί να λάβει μέχρι και $50 ανά κλικ. Παρά το πολυποίκιλο χαρτοφυλάκιο διαφημιζόμενων, η διαφήμιση στο Google AdWords αντιπροσωπεύει το συντριπτικό ποσοστό των πηγών των ετήσιων εδόδων.

Οι κατηγορίες των Adword λέξεων-κλειδιών με τον υψηλότερο όγκο και κόστος αποτελούνται από επιχειρήσεις με πολύ υψηλή υπεραξία για τον πελάτη - με άλλα λόγια, οι βιομηχανίες αυτές μπορούν να αντέξουν οικονομικά να πληρώσουν πολλά για να αποκτήσουν ένα νέο πελάτη. Οι πιο ακριβές λέξεις-κλειδιά περιλαμβάνουν επιχειρήσεις όπως αγωγές, αιτήσεις ενυπόθηκων δανείων, και server φιλοξενίας. Μερικές μεγάλου όγκου κατηγορίες λέξεων-κλειδιών έχουν χαμηλότερο κόστος ανά κλικ, επειδή οι διαφημιστές έχουν πιο χαμηλά περιθώρια να δαπανήσουν για διαφήμιση ανά κλικ.
Πηγή:www.wordstream.com